Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.
Az online ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás. A KAÜ az alábbi elektronikus azonosítási szolgáltatásokat biztosítja:
– Ügyfélkapus azonosítás (Ügyfélkapu)
– Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA)
– Elektronikus személyazonosító igazolvány (eSzemélyi).
Nem természetes személy nevében történő ügyintézés esetén az eljáró személynek KAÜ-azonosítással kell bejelentkeznie.
A KAÜ-s azonosításról szóló tájékoztatást a KAÜ portálján és a szolgáltató oldalán tekintheti meg.
Az OHP-portálra nem kell regisztrálnia. Első látogatáskor, a BEJELENTKEZÉS gomb megnyomásával, KAÜ-azonosítás és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használhatja a portál szolgáltatásait.
Amennyiben bejelentkezés nélkül szeretne ügyet intézni, VÁLASSZON ÖNKORMÁNYZATOT!
Az Önkormányzati Hivatali Portállal kapcsolatos tájékoztatót ITT tekintheti meg.
Elektronikus űrlappal nem támogatottak ügyek esetén az önkormányzat az e-Papír szolgáltatás segítségével biztosítja az elektronikus, hitelesített levelezést, ügyindítást.
Az állampolgárok az Ügyfélkapuval történő azonosítást követően állíthatják össze küldeményüket, szabad szöveges mezőben megírhatják, hogy milyen okból fordulnak az önkormányzathoz.
Bejelentkezés után a megjelenő űrlapon adja meg/lenyíló menüből válassza ki a témacsoportot, ügytípust, címzettet (az önkormányzatot), levél tárgyát, a levél szövegét. A kérelemhez mellékleteket csatolhatnak. Az e-Papír szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu